referenssit

Leimetin valmistamia paalujatkoksia ja kalliokärkiä on käytetty lukuisissa projekteissa yli 25 maassa.


Tässä muutamia niistä:


Norja

  • Alumiinin jalostusyksikkö Mosjøenissä, 100 000 metriä 345 MA paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
  • Rautatie Oslon lentoasemalta kaupungin keskustaan 270 MA paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
  • Trondheimin satama, 130 000 metriä paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
  • Sandnesin keskusta, noin 58 000 metriä 270 MA- paaluja
  • Teollisuuspuisto Forus Stavangerissa, noin 68 000 metriä 270 MA-paaluja

Suomi

  • Moottoritiet Helsingistä Tampereelle, Lahteen, Kotkaan ja Turkuun
  • Rautatie Helsingistä Lahteen, 700 000 metriä 300 x 300- paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset
  • Oikorata, Iitti, 100 000 metriä jatkopaaluja
  • Raidejokeri, Helsinki, 250 x 250 ja 300 x 300 betonipaaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset


Ruotsi

  • ”Botnia-Bana”, päärautatie Tukholmasta Pohjois-Ruotsiin, pääasiassa 270 x 270- paaluja, joissa kalliokärjet ja jatkokset
  • Rautatie Tukholman lentokentältä keskustaan
  • ”Götatunnel”, osa 2, tunneli Göteborgissa, 17 000 metriä
  • Globen-Areena, 235 x 235 ja 270 x 270- paaluja
  • ”Friends-Areena”, stadion Tukholmassa
  • Lukuisia tie, rautatie- ja tunneliprojekteja Göteborgin alueella, esimerkiksi ”Marieholmsförbindelsen” ja ”Olskrogen”
  • ”Mälarbanan”, 270 x 270 jatkettuja kalliokärkipaaluja

Iso-Britannia

  • Rautatie Lontoosta osana Lontoo-Pariisi rautatieyhteyttä

Viro

  • Tallinnan satama, 300 x 300 paalut, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset

Venäjä

  • Kaliningradin kulttuurikeskus, 99 000 metriä jatkettuja 350 x 350 betonipaaluja
  • Asuntokohde ”Lazurny” Voronezissä, 350 x 350  jatkettuja paaluja.
  • Asuntokohde ”Blizkiy” Jekaterinburg, 300 x 300 paaluja, joissa kalliokärjet ja paalujatkokset

Panama

  • Colónin satama, Manzanillo

Meksiko

  • Tiekohde “NAIM”, 450 x 450 jatkettuja paaluja